29 sierpnia 2013

Liebster Blog Award

Hello :D:D:D
Dziś dodaje jeszcze jednego posta, ponieważ dowiedziałam się, że jestem nominowana do Liebster Blog Award za co bardzo, z całego serducha chciałabym podziękować  http://www.girlsgotrhythmm.blogspot.com/ bo to właśnie zasługa dziewczyn, które prowadzą tego bloga. Jest to dla mnie bardzo duże wyróżnienie bo prowadzę tego bloga od niedawna i cieszę się że ktoś docenił moja pracę :D:D:D 

   A o to pytania, które dostałam:1. Czy boisz się tego, że w przyszłości będziesz hejtowana/hejtowany?Myślę, że każdy bloger się tego troszkę boi, ale sądzę, że nie powinno się brać hejtów na poważnie bo nie każdy musi się zgadzać z opinią drugiej osoby. 2. Jakiej muzyki słuchasz?Słucham głównie muzyki POP, najbardziej trafia do mnie muzyka zagraniczna.3. Masz rodzeństwo?Nie, nie mam rodzeństwa, jestem jedynaczką. 4. Wchodzisz do dużego supermarketu w którym jest wszystko. Do którego działu kierujesz się najpierw?Najpierw udałabym się do działu z ubraniami, później poszłabym do alejki z kosmetykami a na końcu do kącika z prasą i płytami CD. 5. Lubisz chodzić do kina czy uważasz to za stratę pieniędzy i czekasz aż film pojawi się dostępny w internecie??Lubię chodzić do kina bo uważam, że jest to czas kiedy można spotkać się z przyjaciółmi itd.6. Jakie jest Twoje marzenie?Wolałabym, że pozostało to moim sekretem.7. Lubisz swoje imię?Lubię bardzo swoje imię mimo, że bardzo dużo dziewczyn się tak nazywa, ale uważam jest coś w tym imieniu ciekawego.8. Czego nie lubisz w innych?Najbardziej nie lubię kiedy ktoś kłamie prosto w oczy i udaje zupełnie kogoś innego niż jest. 9. Chciałabyś coś w sobie zmienić ?Nie nic nie chciałabym w sobie zmienić bo uważam, że jest dobrze tak jak jest.10. Co w telewizji oglądasz najczęściej?Można powiedzieć, że częściej słucham muzyki niż oglądam, ale jak chcę obejrzeć jakieś fajne filmy to włączam HBO lub CANAL+ 11.Jakiego aktora lubisz najbardziej,dlaczego?Moim ulubionym aktorem jest Zack Efron, ponieważ jest bardzo przystojny i świetnie potrafi się wczuć w swoją rolę co widać na filmach. 

Pytania:
1. Od jak dawna prowadzisz bloga i dlaczego ?
2. Czy masz ulubioną modelkę/modela, jeśli tak podaj imię i nazwisko ?
3. Jakim aparatem robisz zdjęcia ?
4. Co wolisz spodnie czy spódniczkę i dlaczego ?
5. Jaki jest twój ulubiony sklep bądź marka ?
6. Czym się interesujesz ?
7. Czy lubisz robić zakupy przez internet ?
8. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu ?
9. Kto jest twoim idolem bądź autorytetem ?
10. Z czego czerpiesz inspiracje na swojego bloga ?






6 komentarzy:

  1. Do mnie też najbardziej przemawia zagraniczna muzyka :) Dzięki za nominację, jak znajdę odrobinę czasu to wezmę udział, tylko póki co mam sporo postów zaplanowanych, więc to raczej nie wypali, ale dziękuję bardzo i postaram się wziąć udział :)
    ♥ littleworldnessy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy teraz jest nominowany ;) Ja też dziś byłam
    ;) Piękne zdjęcia ;) Super masz spodnie!!

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi i fajne zdjęcia :)

    http://ju-beyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie :)
    Świetny blog :>
    ,a za pytania już się biorę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :D
    obserwujemy?
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. BARDZO BARDZO BARDZO DZIĘKI ZA NOMINACJĘ!!!
    http://hipepepeople.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń