1 września 2013

Big City Life

Hejka ;D:D
Jak spędzaliście ostatni weekend wakacji bo ja  postanowiłam wykorzystać ten czas jak najlepiej. Wczoraj wybrałam się do Gdańska i muszę przyznać, że jest to przepiękne i  bardzo malownicze miasto. Bardzo mnie urzekły budowle, których jest tam mnóstwo. Najbardziej polecam Wam Park Oliwski bo jest tam po prostu cudownie. Naprawdę polecam każdemu kto jeszcze tam nie był. Możecie zobaczyć parę ślicznych zabytków na zdjęciach, ale nie oddają one uroku tak samo jak na żywo. Możecie również zobaczyć, że postawiłam zupełnie na luz jeżeli chodzi o mój outfit :D:D

Z tego powodu, że zaczyna się teraz szkoła co wiąże się z ograniczoną ilością wolnego czasu, będę dodawać posty w każdą sobotę, ale może się zdarzyć że dodam wcześniej także bądźcie na bieżąco :D:D

























Pants - Pull&Bear / Bag - House / Shoes Nike - Sizeer / T-shirt- Butik / Jacket - New Look

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz