29 sierpnia 2013

Take Back The Night

Hejka :D:D:D
Dziś dodaje również opis bo chciałabym Wam zaproponować dwa filmy, które wczoraj oglądałam. A Więc Wojna to komedia romantyczna, w której dwóch najlepszych przyjaciół spotyka się z tą samą kobietą, która staje się obiektem ich rywalizacji po to, aby wybrała tego jedynego. Natomiast drugi film nosi tytuł Szczęściarz, który również jest dla romantyków. Otóż ten film opowiada o komandosie, (którego gra Zack Efron) przebywającego na wojnie, podczas której znajduje zdjęcie nieznajomej kobiety co ratuje mu życie. Postanawia więc ją odnaleźć aby jej podziękować a gdy ją poznaje zakochuje się w niej. Mnie osobiście bardzo przypadły te filmy do gustu i nie pozostaje mi nic innego jak je Wam polecić. 
Zapraszam również na mojego photobloga, na którym codziennie dodaje wpisy 
























Bag - House / T-Shirt - House / Pants - Cropp / Jacket - Top Secret / Glasses - Rossman






7 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ;)
    Uwielbiam morze...
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjęcia :) Dobry outfit i fajna torebka :)Lubie komedie romantyczne, na pewno obejrzę te filmy :)

    ju-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluzka :D
    Nie oglądałam tych filmów :)
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny outfit. Już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam tych filmów. I post fajny - bardzo podoba mi się, że zamieściłaś tu tyle zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęściarz to boski film!! Oglądałam jakieś 3 razy ;) Super fotki ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz w takim koczku :)
    Takie proste outfity należą do moich ulubionych!
    Zapraszam na worldofmart.blogspot.com
    (Dziś post powitalny, jutro już pierwszy wpis tematyczny).

    OdpowiedzUsuń